1. SPLETNA TRGOVINA

OLIMPUS SHOP je spletna trgovina katero upravlja podjetje Olimpus d.o.o., Celjska cesta 8, 3310 Žalec, matična številka: 2307537000, davčna številka: SI46467939. Olimpus d.o.o. so zavezanec za ddv.

Splošni pogoji spletne trgovine Olimpus-shop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Prosimo vas, da pred nakupom natančno preberete in upoštevate Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da NE uporabljate zgoraj navedene spletne trgovine. Olimpus d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani OLIMPUS SHOP kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam svetujemo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

2. CENE

Vse cene v spletni trgovini OLIMPUS SHOP so navedene v EUR in vključujejo tudi davek na dodano vrednost (DDV). Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba velja po teh pogojih 15 dni oziroma do razprodaje zalog.

3. DOBAVNI ROK

Spletna trgovina OLIMPUS SHOP se trudi, da bo blago dostavljeno do naročnika v čimkrajšem roku, predvidoma v 2 do 21-dneh. (razen če pri izdelku ne piše drugače) Po oddaji naročila boste prejeli njegovo potrditev, ki vsebuje potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku.

4. DOSTAVA ALI PREVZEM

Blago dostavlja paketna služba Pošte Slovenije in paketna služba GLS. Dostava je možna tudi s strani kateregakoli podjetja, ki se ukvarja s prevozi. V primeru, da vas ob času dostave ni, vas bo pošiljka čakala na najbližji pošti oz. vas bodo poklicali kurirji GLS, kdaj vam lahko pošiljko izročijo.. V primeru večjih naročil pa se bo dostavljalec dogovoril z vami o času dostave. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.Predvideni rok dostave je 2 do 3 dni. V nobenem primeru pa spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu.
Blago lahko tudi prevzamete osebno v našem show roomu PE Olimpus shop, Ložnica pri Žalcu ali Fitnes in wellness center Olimpus, Celjska cesta 8, 3310 Žalec.

*Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije obračuna provizijo za vplačilo obrazca UPN. Ta strošek ni vračunan v kupnino in nanj nimamo vpliva.

To pomeni, da v primeru plačila po povzetju plačate vrednost paketa, strošek pošiljanje ter provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije.

Znesek provizije za vplačilo obrazca UPN si lahko ogledate na strani Pošte Slovenija na https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-ostalih-storitev.pdf

– kupnina do 98,00 EUR: provizija 1,05 EUR.

– kupnina nad 98,00 EUR do 501,00 EUR: provizija 1,07% od vrednosti paketa

– kupnina nad 501,00 EUR: provizija je 5,36 EUR + 0,30% od vrednosti paketa

5. VAROVANJE PODATKOV IN ZASEBNOST

Podjetje Olimpus d.o.o. se zavezuje skrbno varovati podatke o kupcih (osebne podatke, podatke o nakupih), ki jih pridobi na spletnem mestu OLIMPUS SHOP in zbrane podatke uporabljati izključno za izvedbo nakupov. Podatki o kupcih se varujejo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in se v nobenem primeru ne bodo posredovali tretjim osebam. Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni trgovini OLIMPUS SHOP je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev naše spletne trgovine.

6. ODGOVORNOSTI

Olimpus d.o.o. se trudi, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa Olimpus d.o.o. ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani OLIMPUS SHOP. Slike artiklov so zgolj simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, dodatna oprema,..).

7. PRITOŽBENI POSTOPEK

Olimpus d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec lahko poveže s prodajalcem OLIMPUS SHOP preko telefona 051 453 105 / 041 800 782 ali preko elektronske pošte trgovina@olimpus.si.   

8. PLAČILA

V spletni trgovini je možno plačilo po povzetju, po predračunu ali preko paypala. Znesek za odkupnino je enak znesku za plačilo! Izdelek lahko poravnate tudi v našem show roomu (PE Olimpus shop, Ložnica pri Žalcu 60, Žalec) ali na recepciji v fitnesu (Celjska cesta 8, 3310 Žalec), kjer je možno izdelek z ustrezno bančno kartico odplačati tudi obročno.

9. GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika-Olimpus d.o.o., ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Garancijo velja na območju republike Slovenije. Garancije ni mogoče uveljavljati za potrošni material, popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe, neupoštevanja navodil o uporabi izdelka in napak zaradi višje sile.

PROSTOVOLJNA GARANCIJA: Proti doplačilu Olimpus d.o.o. nudimo garancijo  za rabljeno fitnes opremo, če je pri artiklu tako navedeno.  Garancija velja eno leto (12 mesecev) od dneva prevzema artikla in je veljavna ob upoštevanju navodil in predložitvi računa. Garancija je navedena na računu.

Dajalec garancije izjavlja, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku. V primeru, da pokvarjeni del ali proizvod ni identično zamenljiv, si pridržujemo pravico do zamenjave z najmanj enakovrednim izdelkom. Garancijska doba je 12 mesecev. Po preteku garancije zagotavljamo proti plačilu vzdrževanje, popravila, nadomestne dele vsaj 2 leti.  Če ni označeno drugače, velja garancija na ozemeljskem območju Republike Slovenije. Veljavno garancijo dokazujete s potrjenim originalnim računom. Garancija je neveljavna za potrošni material , če kupec ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka, če je bil izdelek uporabljen v neprimernem okolju (mraz, vročina, vlaga, prah...), če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba . V garancijo prav tako ne spadajo okvare potrošnega materiala, okvare povzročene pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj, mehanske okvare, ki jih je povzročil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe, okvare povzročene zaradi prenapetostnih udarcev električnega toka (tudi udarcev strele), višje sile, izteka baterij, neustreznega čiščenja.

Obrazec za uveljavljanje pravic z naslova garancije oz. stvarne napake najdete tukaj.

10.  STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

-       odpravi napako na blagu ali

-       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

-       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

-       vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za uveljavljanje pravic z naslova garancije oz. stvarne napake najdete tukaj.

11. NAROČILA

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri OLIMPUS SHOP. Dosegljivi so ali v uporabniškem računu posameznega uporabnika (dostop preko interneta) ali v podatkovni bazi podjetja Olimpus d.o.o. (dostop osebno ali po telefonu) .Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti.

12. POSTOPEK NAKUPA - SKLENITEV POGODBE

Izbor artiklov - oddaja naročila kupec izbere artikle, ki jih želi v košarici ter na blagajni izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v "arhivu" na strežniku ponudnika.

13. NAROČILO POTRJENO - POGODBA SKLENJENA

V roku najkasneje 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom "V obdelavi" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

14. DOBAVA IZDELKOV

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni, v ostalih primerih pa 1 do 4 tedne po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali telefonu. Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili ter garancijskim listom.

15. ODSTOP OD POGODBE / VRAČILO BLAGA

V primeru, da kupec želi odstopiti od pogodbe iz kakršnega koli razloga, mora to pisno sporočiti prodajalcu v roku 14 dni na spodaj navedeni naslov ali po e-pošti: damjan@olimpus.si. Rok 14 dni začne teči naslednji dan po prejemu blaga. V kolikor kupec odstopa od pogodbe po prejemu blaga, mora prodajalcu blago vrniti v roku 14 dneh po poslanem pisnem sporočilu odstopa od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je bilo blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegov količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Prodajalec vrne kupnino najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se tudi šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago se lahko vrne osebno ali po pošti na naslov:
OLIMPUS D.O.O., PE OLIMPUS SHOP, Ložnica pri Žalcu 60, 3310 Žalec

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).  Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

ODSTOP OD POGODBE NI MOGOČ za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali prilagojeno njegovim osebnim potrebam , željam.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj.

16. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Olimpus d.o.o. , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. 

 

17. TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK pred oddajo naročila

V spletni trgovini so omogočena osnovna sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer preverjanje ustreznosti artiklov v košarici kot tudi osebnih podatkov za dostavo, prav tako spletna stran uporabnika opozori, če ne izpolni vseh zahtevanih polj. Prodajalec pogodbena določila oz. povzetek celotnega naročila posreduje na elektronski naslov uporabnika, pri čemer ima ta na voljo, da kakršnokoli spremembo javi kot odgovor na poslano elektronsko sporočilo – spremembam bomo ugodili, če bodo javljene do konca delovnega dne, ko je bilo naročilo sprejeto.

 

18. POMOČ

Kupec dobi dodatne informacije in pomoč:

  • preko elektronske pošte: trgovina@olimpus.si
  • na telefonu št.: 051 453 105 (Tomaž)  ali 041 800 782 (Damjan) ali 03 62 09 411 (pisarna)

 

19. PRAVNI POUK

Vsebine spletne strani je dovoljeno uporabljati zgolj za zasebne namene in se ne smejo prepisovati, razmnoževati oziroma kako drugače razširjati.

Celje, 01.11.2009