1. Spletna trgovina

OLIMPUS SHOP je spletna trgovina katero upravlja podjetje Olimpus d.o.o., Celjska cesta 8, 3310 Žalec .

Prosimo vas, da pred nakupom natančno preberete in upoštevate Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da NE uporabljate zgoraj navedene spletne trgovine. Olimpus d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani OLIMPUS SHOP kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam svetujemo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

2. Cene

Vse cene v spletni trgovini OLIMPUS SHOP so navedene v EUR in vključujejo tudi davek na dodano vrednost (DDV). Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba velja po teh pogojih 15 dni oziroma do razprodaje zalog.

3. Dobavni rok

Spletna trgovina OLIMPUS SHOP se trudi, da bo blago dostavljeno do naročnika v čimkrajšem roku, predvidoma v 2 do 21-dneh. (razen če pri izdelku ne piše drugače) Po oddaji naročila boste prejeli njegovo potrditev, ki vsebuje potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku.

4. Dostava ali prevzem

Blago dostavlja paketna služba Pošte Slovenije in paketna služba GLS. Dostava je možna tudi s strani kateregakoli podjetja, ki se ukvarja s prevozi. V primeru, da vas ob času dostave ni, vas bo pošiljka čakala na najbližji pošti oz. vas bodo poklicali kurirji GLS, kdaj vam lahko pošiljko izročijo.. V primeru večjih naročil pa se bo dostavljalec dogovoril z vami o času dostave. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.Predvideni rok dostave je 2 do 3 dni. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. V nobenem primeru pa spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu.
Blago lahko tudi prevzamete osebno v naši prodajalni v Žalcu (Fitnes in wellness center Olimpus, Celjska cesta 8, 3310 Žalec)

5. Varovanje podatkov in zasebnost

Podjetje Olimpus d.o.o. se zavezuje skrbno varovati podatke o kupcih (osebne podatke, podatke o nakupih), ki jih pridobi na spletnem mestu OLIMPUS SHOP in zbrane podatke uporabljati izključno za izvedbo nakupov. Podatki o kupcih se varujejo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in se v nobenem primeru ne bodo posredovali tretjim osebam. Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni trgovini OLIMPUS SHOP je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev naše spletne trgovine.

6. Odgovornosti

Olimpus d.o.o. se trudi, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa Olimpus d.o.o. ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani OLIMPUS SHOP. Slike artiklov so zgolj simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, dodatna oprema,..).

7. Plačila

V spletni trgovini je plačilo po povzetju ali po predračunu. Izdelek lahko poravnate tudi na recepciji v Žalcu (Celjska cesta 8, 3310 Žalec), kjer je možno izdelek z ustrezno bančno kartico odplačati tudi obročno. V slednjem primeru se znesek izdelka zaradi provizije poveča za 4% (t.i. strošek financiranja).

8. Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika-Olimpus d.o.o., ki bo zagotovil ažurno informacijo.Garancije ni mogoče uveljavljati za potrošni material, popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe, neupoštevanja navodil o uporabi izdelka in napak zaradi višje sile.

9. Naročila

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri OLIMPUS SHOP. Dosegljivi so ali v uporabniškem računu posameznega uporabnika (dostop preko interneta) ali v podatkovni bazi podjetja Olimpus d.o.o. (dostop osebno ali po telefonu) .Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti.

10. Postopek nakupa - sklenitev pogodbe

Izbor artiklov - oddaja naročila kupec izbere artikle, ki jih želi v košarici ter na blagajni izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v "arhivu" na strežniku ponudnika.

11. Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena

V roku najkasneje 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom "V obdelavi" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

12. Dobava izdelkov

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni, v ostalih primerih pa 1 do 4 tedne po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali telefonu. Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili ter garancijskim listom.

13. Vračilo blaga

V primeru, da kupec želi odstopiti od pogodbe iz kakršnega koli razloga, mora to pisno sporočiti prodajalcu v roku 15 dni na spodaj navedeni naslov ali po e-pošti: damjan@olimpus.si. Rok 15 dni začne teči naslednji dan po prejemu blaga. V kolikor kupec odstopa od pogodbe po prejemu blaga, mora prodajalcu blago vrniti v roku 30 dni po poslanem pisnem sporočilu odstopa od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je bilo blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegov količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Prodajalec vrne kupnino najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se tudi šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago se lahko vrne osebno ali po pošti na naslov:

Olimpus d.o.o. , Celjska cesta 8 , 3310 Žalec

 

14. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Olimpus d.o.o. , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

15. POMOČ

Kupec dobi dodatne informacije in pomoč:

  • preko elektronske pošte: trgovina@olimpus.si
  • na telefonu št.: 051 453 105 (Tomaž)  ali 041 800 782 (Damjan) ali 03 62 09 411 (pisarna)

16. PRAVNI POUK

Vsebine spletne strani je dovoljeno uporabljati zgolj za zasebne namene in se ne smejo prepisovati, razmnoževati oziroma kako drugače razširjati.

Celje, 01.11.2009